.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مرکز رسانه قوه قضاییه گفت: پرونده شهید عجمیان با توجه به دستور‌های رئیس قوه قضاییه و پیگیری‌های ویژه دادگستری کل استان البرز، همزمان با گذراندن روال قانونی با سرعت بالا رسیدگی شد. جزئیاتی از پرونده شهادت شهید روح‌الله عجمیان
مرکز رسانه قوه قضاییه گفت: پرونده شهید عجمیان با توجه به دستور‌های رئیس قوه قضاییه و پیگیری‌های ویژه دادگستری کل استان البرز، همزمان با گذراندن روال قانونی با سرعت بالا رسیدگی شد.(ادامه)
کمیته استیناف آرای جدید خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد. رای استیناف پرسپولیس صادر شد
کمیته استیناف آرای جدید خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد.(ادامه)
رئیس کل دادگستری استان البرز از تایید رای متهمان پرونده شهید عجمیان که در ۱۲ آبان سال گذشته به شهادت رسید در دیوانعالی کشور خبر داد. تایید احکام متهمان پرونده شهادت شهید عجمیان
رئیس کل دادگستری استان البرز از تایید رای متهمان پرونده شهید عجمیان که در ۱۲ آبان سال گذشته به شهادت رسید در دیوانعالی کشور خبر داد. (ادامه)
برای افسانه بایگان و فاطمه معتمدآریا به دلیل کشف حجاب و تشویش اذهان عمومی پرونده قضایی تشکیل و به مقامات قضایی ارسال شده است. تشکیل پرونده قضایی برای افسانه بایگان و فاطمه معتمد آریا
برای افسانه بایگان و فاطمه معتمدآریا به دلیل کشف حجاب و تشویش اذهان عمومی پرونده قضایی تشکیل و به مقامات قضایی ارسال شده است.(ادامه)
در قسمت فردا شب برنامه «سرنخ» آریا طاهری مجری تلویزیون به قتل یک بازیگر معروف متهم می‌شود. مجری شبکه نسیم متهم به قتل بازیگر معروف شد!
در قسمت فردا شب برنامه «سرنخ» آریا طاهری مجری تلویزیون به قتل یک بازیگر معروف متهم می‌شود.(ادامه)
علیرغم ادعا‌های که در روز‌های اخیر درباره پرونده شهادت سیدروح الله عجمیان و همچنین یکی از متهمین این پرونده مطرح شد، متهمان این پرونده در زندان به سر می‌برند و مشمول عفو نشدند. آخرین وضعیت پرونده متهمان شهادت عجمیان؛ متهمان مشمول عفو نشده‌اند
علیرغم ادعا‌های که در روز‌های اخیر درباره پرونده شهادت سیدروح الله عجمیان و همچنین یکی از متهمین این پرونده مطرح شد، متهمان این پرونده در زندان به سر می‌برند و مشمول عفو نشدند.(ادامه)
رای دیوان عالی کشور در خصوص فرجام خواهی پنج نفر از متهمان پرونده شهید عجمیان صادر شد. فرجام خواهی پنج نفر از متهمان پرونده شهید عجمیان صادر شد
رای دیوان عالی کشور در خصوص فرجام خواهی پنج نفر از متهمان پرونده شهید عجمیان صادر شد.(ادامه)
سازش در 12 پرونده با تلاش شوراي حل اختلاف مازندران
(ادامه)
ازدواج جنجالی احسان علیخانی و لیلا اوتادی + عکس
احسان علیخانی متولد 15 آبان ماه سال 1358 است. احسان علیخانی در تهران بدنیا آمد. احسان علیخانی ساکن خیابان هروی است . احسان علیخانی فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است احسان علیخانی 2 خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است.(ادامه)
خبر خوش برای طرفداران سریال «پایتخت» / بازگشت پایتخت به تلویزیون + جزئیات
فصل ششم سریال «پایتخت» که نوروز ۹۹ از تلویزیون پخش شد و ناتمام ماند، با ساخت دو قسمت تازه به پایان می‌رسد. (ادامه)
آخرین وضعیت تسویه تعاونی‌های اعتباری / آمادگی قضائی برای رسیدگی به مساله سرباز راهور / احضار سیف به دادسرا برای تکمیل پرونده ارز / صدور محکومیت‌های سنگین در پرونده قاچاق خودروهای لوکس ....(خبر)
(ادامه)
بارها به مرگ تهدید شده‌ام / پرونده فساد ۳ هزار میلیاردی، ۵۶ وکیل داشت که نفر اولشان ۱۰ میلیارد تومان قرارداد حق‌الوکاله امضا کرده بود.برخی وکلای این پرونده از شاکی و متشاکی همزمان پول می‌گرفتند!(خبر)
(ادامه)
یک مهاجم دیگر در آستانه پیوستن به پرسپولیس
بعد از مشکلاتی که در مسیر جذب یک مهاجم جوان در پرسپولیس شکل گرفته بود، پرونده انتقال این بازیکن بار دیگر باز شد. (ادامه)
بامداد روز شنبه مورخ ۱۳۹۷/۱۰/۱ حکم حمیدرضا باقری درمنی فرزند محمدباقر که به جرم افساد فی‌الارض از طریق تشکیل شبکه کلاهبرداری و رشاء به اعدام محکوم گردیده بود، به اجرا گذاشته و اعدام شد. حمیدرضا باقری درمنی، "سلطان قیر" اعدام شد+جزئیات پرونده(خبر)
بامداد روز شنبه مورخ ۱۳۹۷/۱۰/۱ حکم حمیدرضا باقری درمنی فرزند محمدباقر که به جرم افساد فی‌الارض از طریق تشکیل شبکه کلاهبرداری و رشاء به اعدام محکوم گردیده بود، به اجرا گذاشته و اعدام شد.(ادامه)
بخش دوم و پایانی گفتگوی وزیر اقتصاد دولت دهم
(ادامه)
افشاگری تازه معاون احمدی نژاد: مشایی گفت مدارک را معدوم کنید!
شاید بتوان اختلاس 3 هزار میلیاردی را نخستین اختلاس کلان رسانه‌ای شده سال‌های اخیر دانست. اتفاق تلخی که در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد به وقوع پیوست و حواشی آن حتی تا به امروز هم ادامه دارد.(ادامه)
پخش بیش از ۵۰ فیلم‌ در عید غدیر
شمال نیوز : بیش از ۵۰ فیلم‌ سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن به مناسبت عید غدیر از شبکه‌های تلویزیونی پخش می‌شود. (ادامه)
سخنگوی قوه قضاییه گفت: برادر رییس قوه قضاییه مورد سوال بود و ایشان به رییس دادگستری گفتند که هیچ ملاحظه ای در مورد برادر من نکنید و هرچه لازم است را انجام دهید.

دستور آملی‌لاریجانی برای رسیدگی به پرونده‌های برادرانش/ حصر، مصوبه شورای عالی امنیت ملی است/ محکومیت معاون رئیس جمهور(خبر)
سخنگوی قوه قضاییه گفت: برادر رییس قوه قضاییه مورد سوال بود و ایشان به رییس دادگستری گفتند که هیچ ملاحظه ای در مورد برادر من نکنید و هرچه لازم است را انجام دهید. (ادامه)
سخنگوی قوه قضاییه توضیحاتی را پیرامون دریافت‌ها و فیشهای حقوقی غیر متعارف ارائه داد و گفت : باید بپذیرم همه همه به یک نوعی در این زمینه غفلت داشته‌ایم. پرونده شکایت دولت از برخی نمایندگان سابق در دادسرای روحانیت/ بازداشت ۴ نفر در پرونده بانک ملت/ 13 قاضی محکوم شدند(خبر)
سخنگوی قوه قضاییه توضیحاتی را پیرامون دریافت‌ها و فیشهای حقوقی غیر متعارف ارائه داد و گفت : باید بپذیرم همه همه به یک نوعی در این زمینه غفلت داشته‌ایم.(ادامه)
علت دستگیری مدیرعامل سابق بانک ملت
دادستان تهران از بازداشت مدیرعامل سابق بانک ملت در شب گذشته و در جریان یک پرونده اقتصادی خبر داد. (ادامه)
قتل همسر به خاطر عضویت در تلگرام +عکس
مردی همسرش را به خاطر عضویت در شبکه‌های اجتماعی به قتل رسانده بود، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.(ادامه)
عروس خیانتکار عامل اصلی قتل خانوادگی /عکس
(ادامه)
عروس خیانتکار عامل اصلی قتل خانوادگی
اختلافات خانوادگی زوج جوانی که تنها یک سال از زندگی مشترک شان گذشته بود، با قتل داماد و مادربزرگ به پایان رسید. (ادامه)
تهیه فیلم مستهجن از زنان برای اخاذی
زورگیر معروف پایتخت که از زن جوانی به عنوان طعمه برای اعمال مجرمانه خود استفاده می‌کرد، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد. (ادامه)
شمال نیوز: تیم اقتصادی دولت‌ دهم طی نامه‌ای به دادستان کل کشور خواستار اطلاع‌رسانی شفاف دستگاه قضایی درباره مناسبات مالی شرکت امیرمنصور آریا و بابک زنجانی با دولت‌های مختلف شدند.
نامه مهم 6 وزیر احمدی نژاد به دادستان کل + عکس
شمال نیوز: تیم اقتصادی دولت‌ دهم طی نامه‌ای به دادستان کل کشور خواستار اطلاع‌رسانی شفاف دستگاه قضایی درباره مناسبات مالی شرکت امیرمنصور آریا و بابک زنجانی با دولت‌های مختلف شدند. (ادامه)
مزایده اموال امیرمنصور آریا مورد استقبال قرار نگرفت
(ادامه)
با شکایت احمدی نژاد از جهانگیری پای خیلی ها وسط می آید
(ادامه)
حضور شهردار رشت در صحن علنی شورا/مخالفان جلسه را ترک کردند
(ادامه)
مشکوک شدن زن به مرد و ممانعت مرد از دادن گوشی تلفن همراه به همسر، سرآغاز جر و بحثی شد که در نهایت به موکشی، پرتاب چاقو و مرگ منجر شد.
همسرکشی در یک نزاع خانگی/ زن ۲۱ ساله، همسر ۲۶ ساله خود را با پرتاب چاقو کشت
مشکوک شدن زن به مرد و ممانعت مرد از دادن گوشی تلفن همراه به همسر، سرآغاز جر و بحثی شد که در نهایت به موکشی، پرتاب چاقو و مرگ منجر شد. (ادامه)
قتل دختر جوان بعد از آشنایی وایبری
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 7 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.